perjantai 3. toukokuuta 2013

Kakkosreeni

Mun kuntosaliohjelmassa on siis kaks reeniä viikossa, joiden pääasiallisena tarkoituksena on
a) tukea Shorinji Kempon harjoittelua (esim. isojen ukkojen heittelyä) ja toisaalta
b) pyrkiä eroon keskivartalolihavuudesta (toissijainen tavoite, jonka vuoksi myös vatsoja on molemmissa ohjelmissa. Avasin ykkösreenin jo täällä ja tässä tuleekin sitten kakkonen. Reenit on laatinut siis rauta- ja budolajiharrastajaystäväni, että kiitos vaan näistä:)

Kakkosreenistä (torstain taikka sunnuntain reeni, riippuu siitä, oonko ollut kuinka laiska maanantaina) Viime viikon painoilla:
1. Askelkyykky eteenpäin, molemmat jalat x10 x3, kaks ekaa pun tanko, kolmannessa sininen (joka on siis painavampi, hyvä että meni kaikki 20 siinä) -> Sain palautetta, että tangot pitää heittää hiivattiin ja alkaa tekemään kyykyt oikealla voimannostotangolla. En tiedä, mikä siinä on niin minua pelottanut - ehkäpä se miehisyys tai että en osaa käyttää tai että miten ne mua siellä kattoo jos ladon rautaa tankoon väärän verran. Noh, pääsinpä tästäkin kuntosalikammosta viime viikolla ja seuraavassa reenissä meni jo oikeella tangolla ne kyykyt. Tuli ihan sellanen pro-fiilis, että mä en mitään tyttöjen laitteita käytä;)
2. Vinopenkki käsipainot 7kg per käsi x 12 x2, 8kg per käsi x 9 x1
3. Alatalja 30kg x12, 32,5 x 9,5, 8
4. Pystypunnerruskäsipainoilla istuen, täysi kierto 8kg x 11, 8, 9
5. Hauiskäännöt z-tangolla, 5kg! X12, 8kg x 10, (saako avatua, että tää tanko ei sovi mulle sit
lainkaan taikka en vaan osaa käyttää...) mun salilla se mihin pitäis nojata kädet ei toimi mun mitoilla, joten tein seisaaltaan. 8kg x 9,5
6. Vatsat
Roman chair 16, 15 (maksimit. Tää ottaa niin paljon selkään, että vaikka ehkä vatsoja menis enemmän, selkää ei mee)
Jalkojen nostoja rekissä 2x max eli 14 ja 11

Huh:)  Sellasta oli kakkosreenissä. Mielenkiintoista kyllä. Oon ihan hurahtanut rautaan tässä... Tällä viikolla oon ollut kevätflunssassa höh, joten eipä oo ollut salille asiaa...ärsyttävää.

I mapped out my second gym training set in this post. My basic problem is low iron esteem, which has stopped me from doing this before. But now I as I faced my fears, I have really enjoyed it. Unfortunately this week I've had a sore throat, so no excersises:(

3 kommenttia:

  1. Hyvältä näyttävät ohjelmat!

    "eroon keskivartalolihavuudesta [..] jonka vuoksi myös vatsoja"

    Näillä asioilla ei tosin ole toistensa kanssa mitään tekemistä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitäs varmaan lukea se sun raamattu.

      Poista
    2. Kannattaa. Ostin Tinolle joululahjaksi puhelimella luettavan version:

      http://www.amazon.com/The-Body-Fat-Solution-ebook/dp/B001QBPM8M/

      Poista

Like in Facebook

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...