keskiviikko 14. kesäkuuta 2017

Aishan elämää Kiinassa, kesällä 2017

Tänään annetaan poikaselle puheenvuoro.
/Today time to give voice For A six year old
"Moi kaikki mun tutut!
/Hello to all my friends around the world"
"Mää oon nyt kuus vuotta ja äiti ja iskä toi mut taas Kiinaan. KONEElla! Musta se on niin jännää.. sain käydä ekaa kertaa koneen vessassakin.
/ I am now six years old and my parents took me to China just like in the previous two summers. I get to go on A plane!
Oon huomannut et kun äidille tai isille sanoo "pispis" niin ne vie vessaan. Vaikka olisin missä. Kiinassa osa niistä vessoista on sellaisia et mun tarvii pissata kyykyssä. Mut ei se haittaa, mää harjottelin ja nyt osaan sen!
/ except this time i can even use the toilet there. It is exciting, Although i am scared of the flushing noise. So loud! Oh and if I say "pispis", i am taken to A toilet! Anywhere! 
Kaikista jännintä Kiinassa on sisäleikkipuistot. Mää jaksaisin leikkiä vaikka koko päivän. On ihan kurjaa kun äiti neljän tunnin leikkimisen jälkeen tulee käskemään että nyt syömään.
/ the most exciting thing in China is still when i get to go to an indoor playground. I would like to play all day Long but mum takes me away after four hours and says i must be hungry. Who cares about hunger when there is play!?!
Sisäleikkiksessä mää osaan pyytää äitiä leikkimään mun kaa hippaa. Mää huudan sille, että "Yippa" tai "Tule" tai "Äiti" tai "Chase". Nää on tosi tehokkaita tapoja juoksuttaa äitiä. Kumma kyllä aina kun mää puhun jotain, mun vanhemmat reagoi siihen heti.
/ In the indoor playground, i know how to ask mum For "Chase". Just say  "Yippa" or "Tule" or "Äiti" or "Chase". My parents get really active when i say words to them. That's a good way
Mää tykkään olla täällä Kiinassa. Iltaisin saa leikkiä ulkona pimeään asti ja juosta kiinalaisten kanssa.
/ I love being here in China. I get to play outside until It gets dark and run with my Chinese friends. Also i get to go look at fish in the restaurant Where we go almost every night. "Fish!" I say. "kala"... mum is A bit simple, she wants me to translate to her often.
Sit isi osti mulle uuden repun. Se on Lightning McQueen. Mää kannan siellä mukana mun antoraasia kaikkialle. Oonko kertonut että Cars on mun suosikkielokuva. Mun englannin mummi osti mulle Cars-teepaitoja, enkä suostu pitämään niinku muita ollenkaan. Riisun jos äiti laittaa mulle väärän teepaidan.
/ My daddy bought me A new Lightning McQueen backpack! I carry my entourage with me in It! Cars, apples and fish. Also my English Granny bought me lightning McQueen T-shirts and i refuse to wear Anything else. Even if mum tries, i Take the wrong t-shirts off.
Kiinassa kaikki naiset myös kutsuu mua koko ajan Söpöliiniksi ja kauniiksi ja haluu ottaa mun kaa selfieitä. Ei hullumpi elämä vai mitä? Kelpais varmaan sullekin...? Zaijien!
/ In China, all the Women still worship me like A god. They say i am beautiful all the time and want to TaKe selfies with me. One even gave me her car keys. What A nutter! But pretty great life, huh? I guess you'd like It too..?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Like in Facebook

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...