perjantai 23. kesäkuuta 2017

Terve ja xie xie Kaloista

Mää aattelin tulla vielä kertomaan pari juttua Kiinasta, kun tää vika viikko täällä on ollu niin jännä.
Ensinnäkin mää oon ystävystynyt meidän alakerran supermarketin kalakauppiaan kanssa..
Se antaa mun silitellä niitä kaloja melkein joka ilta ja sit saan kans pitää jokirapuja kädessä...
Se on musta kauhean jännää!
Sit ollaan äidin kans käyty vaikka missä seikkailuissa viimeisinä päivinä.
Yks kaikista mukavin juttu oli ku käytiin kylässä Liang Ni tädin ja Ma Kai sedän luona ja Ma Kai oli hankkinut mulle lahjaksi helikopterin!
Se on niinku siisteintä ikinä...
Isi lentää sitä joka aamu ja ilta. En millään haluis antaa sen latautua välillä kun se on niin mukavaa ja jännittävää katsoa kun se lentää.
Mää suojelen MUN helikopteria kaikilta. Siihen ei muut saakaan koskea!
Sit ollaan käyty vaikka missä puistoissa leikkimässä.
Ykskin päivä mentiin autolla puistoon ja siellä autossa oli mukana pieni kaveri Mike.
Miken kanssa me leikittiin vähän aikaa hippaa ja tutustuttiin sen puiston leikkitelineisiin yhdessä.
Mut sit se kyllästy muhun ku mää en oikein osaa antaa huomioo niinku noille kavereille... miten se mukamas tehdään..?
Täällä mulla on paljon ihmisiä joitten kaa olla... tyttöjä, jotka haluu pitää mua kädestä ku mää kävelen... ja sit kaikkee tyyppejä, jotka tarjoo mulle ruokia, joita en haluu syyä.
Jos multa kysytään ni parasta on kananugetit tai pottinuudelit. Perusruoka on pop.
Määhän en syö mitä tahansa epäilyttävää mönjää.
Mut Liang Ni-tädin riisiä ja perunasuikaleita mää olisin voinut syödä ihan kuinka paljon vaan..
Harmi et meidän tarvii lähtee kotiin... ihan kohta... mää en siitä tiiä muuta ku et isi alko taas pakkaan sen matkalaukkua.

Matkalaukuissa parasta on se et sinne voi mennä itse sisään...
Mää oon kyllä pakannu jo mun antoraasin mun uuteen reppuun. Valitettavasti pakkasin tänään sinne myös avoimen mehupurkin, joten nyt kaikki lelut on vähän märkätahmaisia. Mut kyllä se siitä.
Mukavaa juhannusta teille kamut!
/ Midsummer from the perspective of young Topfish has Been full of excitement: parks, friends, girls and even a helicopter of his own given by uncle Ma Kai. What an Excellent last week in Xi'an. Zhaijien my Chinese friends!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Like in Facebook

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...