perjantai 28. maaliskuuta 2014

Lately I've been Loosing Sleep

 Puskassa hyppimisestä on tullut jokaviikkoista, mukavaa breikkiä työpäivään. Näin perjantain kunniaksi ajattelin kirjoitella hieman hömppäjuttuja.
Jää ei järvellä ole vieläkään sulanut, mutta tänään auton mittari näytti +13C... Talvitakissa tuli kuuma!
Farkut/Jeans - Vila
Toppi/Top - Uniqlo
Saappaat/Boots - Clarks
Bleiseri/Jacket & Takki/Coat - Zara
Huivi/Scarf - Iivana Helsinki for Uniqlo
Vyö/Belt - Dad's old one
Laukku/Bag - Muslim quarter Xi'an
 Aika perusvaatteet - farkut, toppi ja jakku. Tolla mä meen harvase päivä. Ostin kaks eriväristä noita Uniqlon toppeja, jossa on toi pitsirintamus ja silloin se tuntui överiltä ostaa kaks, mutta nyt harmittaa, kun ne on ihan noussu mun luottovaatteeks sekä noin jakun kanssa tai sit vaan jonkun toisen puseron alla tms. Olisin mielelläni ottanut muutamassa muussakin värissä noi. Noh, onpahan jotain metsästettävää Lontoon reissulle.

Oon miettinyt kovasti, että mitä sellasia vaatekaapin kulmakiviä multa puuttuu tai että mihin haluaisin panostaa, jos mulla olis varaa ostaa jotain vähän kalliimpia vaatteita joskus. Taidankin tehdä siitä aiheesta oman postauksen.

Vilan farkut on ihan tosi pehmeitä ja istuu hyvin, mä asun niissä nykyisin. 

Asukuvat/Outfit pictures (c) V. Flyktman
 Miten kaunis on oikeesti toi melkein sulanut sininen jää? Tää on niitä kevään hyviä puolia. Huono on sit se, että mua on alkanut aivastuttaa... Hyvää kevät viikonloppua kaikille!
Friday wear - jeans and a jacket, my comfort items. The ice still hasn't broken and it's so beautifully blue. I hope you take a moment today and breath in this Spring. Can you feel the energy flowing in???


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Like in Facebook

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...