lauantai 9. elokuuta 2014

It's a London date!


 Tänään olen taas vaihteeksi viettämässä päivän mun lempparikapitaalissa elikkäs Lontoossa. Tällä kertaa tyttökaveriseurana ei ole mieheni sisko vaan toinen uudehko ystäväni, jonka kanssa ollaan aikeissa painaa shoppaamaan West Fieldiin, sitten katsomaan maisemia Shardiin ja ehkä myös illemmalla johonkin kivaan paikkaan syömään. Oon oikeasti antanut mun deitin buukata tän koko päivän ilman että olen liikoja ajatellut - Lontoossa oon kuitenkin sen verran usein, että on mukava antaa jonkun muun välillä päättää, mihin mennään. Natiiveiden kautta tulee nähtyä kuitenkin jotain sellaista, mihin ei muuten tulisi kiinnittäneeksi huomiota. Tyttöjen shoppailupäivä jee:)
Today I'm meeting a friend in London for a girlie shopping day in London. I have paid very little attention to the arrangements of this date - it's nice to see cities through native eyes - you always end up seeing something that you otherwise would ignore. Of course I have a native londoner at home as well, but still, it's nice to meet new friends and fresh ideas for places to visit. Plus my husband has the attention span of an average man for shopping, so I am looking forwards to my date today. A little Westfield, some views at the Shard and maybe a nice supper by the end of the day. Excited!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Like in Facebook

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...