perjantai 26. syyskuuta 2014

Serbian Street Style

 Kaunis ystäväni Tine antoi minulle luvan kuvata ja julkaista hänen meeting outfittinsa Serbiassa./My beautiful friend Tine gave me the permission to shoot and publish her outfit for you.
Ilma keskiviikkoiltana auringonlaskun aikaan oli mahtava./Weather on Wednesday was wonderful
Oltiin Belgradin linnoituksella katsomassa upeita maisemia./We were at a nice scenic spot.
Tinen Capisa-laukku oli edellisillan shopping spreeltä Belgradin keskustasta./Capisa bag is from Belgrade.
Saksalaistytöt ihastuivat kilpparimerkkiin./German girls love turtles.
 Tinen asu/outfit:
Pusero/Blouse: H&M
Farkut/Jeans: Levi's
Kengät/Shoes: Tamaris
Käsilaukku/Handbag: Capisa Vera Pelle
Vyö/Belt: no recollection
 Minäkin kävin vähän shoppailemassa Serbiassa./ I also shopped a little in Serbia.
Mukaan tarttui saappaat ja Tartan-hame. /New boots and a tartan skirt.
 Olen etsinyt ruskeita saapikkaita pidemmän aikaan. Näissä oli hyvä hinta-laatusuhde ja ne ovat erittäin mukavat kävellä. Olen erittäin tyytyväinen valintaani. Tartan on minusta aika ajaton kuosi, joten tälle hamosellekin tulee takuuvarmasti käyttöä. Minulla on paljon tummia hameita, mutta vaaleammille on kaapissa tilaa. Musta jakku ei ehkä ihan kombottanut, mutta se oli ainoa, joka minulla oli mukana.-

/I've tried to find brown boots for a while now. These were good price-quality relation and they are comfortable to walk on. I'm very pleased. I think tartan is timeless and I have a very few light colored skirts, so I'm sure this will be used a lot. The black jacket was not the best combo, but it was the only one I brought, so couldn't help it.

Minun asu / My outfit of the day:
Saapikkaat/Boots: 
Hame/Skirt:
Toppi/Top: Uniqlo
Bleiseri/Jacket: Zara

Pictures/kuvat of me/minusta (c) Christine Arnold

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Like in Facebook

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...