tiistai 12. helmikuuta 2013

Valkoista, mustaa ja harmaata

 Luottovärejä. Luottoyhdistelmä. Ei liian värikästä mut ei myöskään yksiväristä. Talvella tykkään käyttää erityisesti harmaata... Ehkä siksi, että täällä Kiinassa harmaa on taustaan feidaava väri...
Tästä asusta kaikki muu on Kiinasta hankittu paitsi noi farkut. Onneks ollaan tulossa kotiin, koska oon käyttänyt mun molemmat farkut aivan puhki täällä. Ollaan myös lähetetty nyt takas kotiin niin paljon kamaa jo, että asujen kuvaaminen on hankalampaa, kun ei ole enää matskuja. Oon ostanut kyllä kokonaisen vaatekaapin verran vaatteita, huiveja ja laukkuja, eli kotona menee kyllä vanhat kiertoon nyt. Toisaalta olen sellainen ihminen, joka käyttää samoja vaatteita helposti 10-15vuotta, joten en ole sinänsä pahoillani tästä sijoituksesta... Paras ostos on kyllä ollut noi eskimouggit - mä näin ne ihan ekaviikolla marraskuussa jonkun tytön jaloissa ja olin heti silleen, että pakko saada. Tykkään pörröisestä ja mokkaisesta. Oon kova inkkari/eskimofani, joten nää oli ehdottomat. Nyt vaan harmittaa etten ostanut heti kolmea paria... Täältä kun on mun kokoja niin vaikea löytää. Mutta mites sitä ihan ekaviikolla Kiinassa olis tollasta tiennyt. Silloin olin kyllä vielä aivan 'fresh out of the banana boat' ja oon varmaan jonkun verran vieläkin.

Mutta on tässä neljän kuukauden aikana tullut jo sellainen fiilis, että kiinalaistun ja tuntuu täysin normaalilta olla täällä.

My outfit of the day is white, black and grey:

Farkut - Vila
Pusero - Random kiinaliike
Kengät - Pekingin kenkämarkkinat
Laukku - Muslimikortteli
Liivi - Yishion
Vyö - Old reliable;)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Like in Facebook

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...