torstai 8. elokuuta 2013

Mummi, tää menis jo

Joitakin fiilistelykuvia meidän pieneltä visiitiltä Kaijaaniin...
Mummi voitaisko mennä sinne kivaan pihaan...
Mummi - kiikkumaan!
Mummi kuule, mä oon vähän ajatellut...
Että äitikin vois kiikkua mun kaa... (tämä kiikku on edelleen mun mielestä aivan nerokas. Kiikuttaja voi kiikkua itsekin)
Mummi onks pakko mennä jo kotiin?
Mummi, mikä tää on?
Mummi, miten noi sun pihlajat on jo ton värisiä?
Mummi - KUKKA!
Mummi, onpas sun pyykit kuvauksellisia.
Mummi, miten sä oot löytäny tän värisiä kiviä?
Mummi, onks pakko mennä sisälle? Enks mä vois vaan jäädä tänne ulos...
Some picture reportage from our short trip to Kajaani this summer. Mummi was small boy's favorite person for this weekend.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Like in Facebook

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...