keskiviikko 19. kesäkuuta 2013

Kärkisten silta ja saako käyttää neonvihreitä arskoja

 Korpilahdellepäin ajellessa silmääni osui tämä silta. Kärkisten silta.
 Näkymät päijänteelle sieltä ovat aika kivat. Niinpä kotimaanmatkailua harrastimme pari kolme viikkoa sitten ja kävimme kurkkaamassa maisemia.
 Voisi ajatella, että on ilta, mutta oli kuitenkin vaan pimeä toukokuu.
 Tää silta on musta kaunis. Siinä on jotain samaa kuin Ylistön sillassa ja tähtihovin sillassa. Taidekuva:
 Tän allaolevan kuvan aion laittaa mun tän vuoden runokokoelmaan. Joo, tänä vuonna mä saan sen valmiiksikin. Scout's honor.
 Leluvene vai oikee?
 Mulla on selkeesti ollut aika heikostin kuvauskeikkoja...
 Oon yrittänyt hieman opettaa veljelleni asukuvien ottoa, jotta niitäkin vois joskus täällä näkyä muualtakin kuin meidän takapihalta...
 Nää onnistukin mun mielestä ihan hyvin, vai mitä sanotte?
 Housut - Uniqlo
Teepaita - Vila
Tekonahkatakki - Vero Moda (tää on muuten mun yks kaikkien aikojen käytetyimpiä vaatekappaleita - nahkatakkiin kannattaa panostaa!)
Huivi - Esprit
Balleriinat - Italiasta viime keväältä
Rillit - Veljen
Mietimme tänä päivänä, että voiko neonvihreäsankaisia aurinkolaseja käyttää tyylikkäästi... Tämä asu mielestäni demonstroi hyvin asian. Kyllä asussa voi hullutella yhdellä elementillä, jos on muut palikat kohdallaan. Sehän tekee juuri sitä persoonallisuutta pukeutumiseen. Kysehän on vaan jokaisen omasta persoonallisesta tyylistä ja siitä, mitä sillä hakee. Etenkin Kiinassa oppii, että mitä tahansa voi laittaa päälle... Loppujen lopuks se on sit itsestä kiinni, että kantaako asunsa pilke silmässä vai miten. Kun lueskelee Suomen suosituimpien blogaajien tyyleistä, tämän tyyppistä irrottelua löytyy esim. Mungolifeltä my little pony paitansa kanssa taikka P.S.Ilovefashion käyttää usein converseja tai vaikka neonkeltaisia lenkkareita upeiden siistien kokonaisuuksien kanssa. 
Loppuun vielä päivän fiilikset. Näin tyylikäs olo mulla on ihan joka päivä. Loppujen lopuks, mitähän väliä sillä on, että mitä mulla on päällä, tärkeintä lienee että itse tykkää?
We visited Korpilahti's nice big Kärkisen Bridge. The views are quite awesome. I have been training my brother to use the camera, this is the (good) results. We were also discussing the green sun glasses: IN or OUT?

2 kommenttia:

Like in Facebook

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...