torstai 27. kesäkuuta 2013

Työmatkan ajankäytön maksimoinnista

Picture (c) Peter Rebernik 
Neljä päivää Ateenassa kuluivat jälleen nopeasti. Työmatkalla ollessa ei ikinä oikeasti ole aikaa mihinkään. Niinpä täytyy käyttää pienikin aika hyödyksi.
Picture (c) Peter Rebernik  
Minä ajattelen, että olen tässä jo aika hyvä - jos on jossain vaiheessa aikaa shoppailla, ostokset tulee tehdä juuri silloin, eikä jäädä miettimään. Todennäköisesti ei koskaan tule enää takaisin tähän kauppaan. Mä onnistuin tällä reissulla olemaan 'vapaalla' n. 3*1h, jonka aikana:
  • Istuin joka päivä kattoterassin poreammeessa oluella, ihaillen Acropolista
  • Käppäilin ainakin parin kilometrin edestä päivittäin Ateenan keskustassa valokuvaten
  • Kiipesin Acropoliksen viereiselle näköalakukkulalle
  • Shoppailin 1kpl Alexanderin päitä
  • Shoppailin tuliaisia kotiväelle (lähinnä juustoa, oliiveja ja Ouzoa)
  • Sekä tietysti sosialiseerasin kavereiden kanssa (onko ne kavereita, jos ne on töissä samassa projektissa...?)
Tää on mun viides(?) reissu Ateenaan ja vieläkään mä en oo varsinaisesti nähnyt 'mitään';) Olin silti saldoon enemmän kuin tyytyväinen: Näin jotain muutakin kuin meeting roomeja. Se on jo jotain se! Jos jotain vinkkejä työmatkan ajankäytön maksimointiin haluaa niin no, mulla ne on about tällaisia:
  • Ota hotelli, joka on hyvällä paikalla, lähellä nähtävyyksiä. Jos hotellin katolta jo näkee jotain niin aina parempi.
  • Dinnerin jälkeen voi hieman ehtiä shoppailla, jos ei ole ottanut liikaa olutta:)
  • Käytä kaikki aika viisaasti. Puoli tuntia on riittävä aika pieneen uimapulahdukseen.
  • Jos shoppailet niin osta heti se, mikä sinua miellyttää. 
  • Lentokentällä voi hyvin shopata tai rentoutua katsellen elokuvaa
  • Nukkua voi kotonakin:)
In Athens, I once again had very little time for 'myself', which meant basically a lot of rushing around on those one hour per day free times before the dinner, after the meeting. Still, I got some shopping, sightseeing and photography done - not to mention socializing. I call it a victory when on a job trip you see something other than the meeting room:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Like in Facebook

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...