keskiviikko 22. kesäkuuta 2016

Kesämuotia 2016


Kesäkuu Suomessa kuuluu olleen tyypillinen kesäkuu - kylmä ja vähäluminen. Toukokuussa oli kauniita ja lämpimiä päiviä, mutta yksi syy siihen, miksi tykkään viettää kesäkuuta Kiinassa on ehdottomasti se, että kylmä alkukesä jää väliin ja toisekseen ne hyttyset!
Täällä Kiinassa minulla ei ole mukana pitkiä housuja ollenkaan. Yhtenä päivänä niitä olisi saattanut tarvita, mutta sen jälkeen ollaankin oltu lähes pelkästään yli 30 lämpöasteen lukemissa ja sellaiset kelit vaativat vähän erilaista vaatekaappia kuin Suomen kesä.
Kesällä ja keväällä tykkään pukeutua vaateisiin väreihin. Valkoinen, vaalean harmaa, vaaleansininen - siinä suosikkini. Lisäksi minulla on joku Navy-kausi menossa eli kaapista löytyy myös paljon tumman sinistä. Yksi punainen toppi minulla on mukana, mut se ei ole toistaiseksi ollut päällä. 

Mukavuusalueen pukeutuminen on sellaista niinkuin tämä. Kokovalkoista. Shortsit ovat muistaakseni Zarasta ja Toppi lindexiltä. Tämä toppi minulla on ollut varmaan kohta 10v ja se on yksi eniten käyttämiäni vaatekappaleita. Niskan takaa solmittavat topit ja bikinit sopivat minun rintavarustukselleni parhaiten, joten niitä löytyy kaapista runsaasti. Myös neliökaula-aukko ja venepääntie sopivat. Sen sijaan korkea kaulan ympärille menevä pääntie ei sovi minulle yhtään ja lisäksi se ahdistaa.



Poikanen tulee puettua samantyyppiseen värimaailmaan kuin mitä itse harrastan. Sinistä, valkoista, harmaata, mustaa, army greeniä... Välillä myös tumman punaista. Ehkä vähän tylsääkin, mutta tyylikästä.

/My China wardrobe this year is basically consisting of shorts and tops. And some dresses. I Wear white, black, grey and navy mainly. But i have some Red also there to spice things up. Somehow i seem to be one of those parents also Dressing  one's son to Similar colors...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Like in Facebook

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...