keskiviikko 15. toukokuuta 2013

Euroviisusuosikit tällä vuosisasadalla

Viimeisen n. kymmenen vuoden Euroviisubiisisuosikit by Kati

2013 Only Teardrops - Tanska
2012 Euphoria - Ruotsi *
2011 Popular - Ruotsi
2010 Playing with Fire - Romania
2009 Fairytale - Norja *
2008 Believe - Russia *
2007 Song no1 - Russia
2006 Mr. Nobody - Slovenia
2005 Cool Vibes - Sveitsi
2004 Wild Dances - Ukraina *
2003 I'm not afraid to move on - Norja
2002 - tosi huono vuosi, en suostu listaamaan mitään, koska Laura Voutilainen oli lähinnä mun suosikkia, mut sekään ei ansaitse tulla tälle listalle.
2001 Energy - Slovenia
2000 My Star - Liettua

Mitä tästä voi päätellä? Että jos on a) Pohjoismainen, b) kilpailun voittaja niin pärjää mun tilastoissa. Myös auttaa jos on Venäjältä. Myös Slovenia ja Romania ovat usein mun makuun ja silloin tällöin Sveitsi.

Ketkä ei useimmiten oo mun listoilla: Isot maat

Sen sijaan ei näytä olevan väliä, et onko nainen vai mies vai duo vai ensamble.

Siinäpä mun henkilökohtaista viisutriviaa teille.

1 kommentti:

Like in Facebook

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...