maanantai 27. toukokuuta 2013

Mustaan aukkoon

 Vilalla on ollut mukava tunnuslause. Olen sittemmin siirtynyt täsmäshoppailuun, koska niin harvoin on oikeasti aikaa kiertää kauppoja. Minun ostokseni tehdään usein alta puolen tunnin kierroksella ja silloin käydään vaan yhdessä liikkeessä, jossa itsevarmuutta ei ole kaupan:
 Olen havainnut, että heidän farkkunsa istuvat minulle hyvin, joten ostan melkein kaikki housut tästä putiikista nykyisin. Tosin pehmeä materiaali ei kestä minulla ympärivuotisessa käytössä kokonaista vuotta (tai riippuu vähän, kuinka monet housut on kierrossa...). Farkkuja ei voi kuitenkaan ostaa Kiinasta minun mitoilla, joten päädyin hankkimaan nyt näitä jo ensi syksynkin varastoon.
 Kesällä saa olla vähän vaaleampia. Vähän persikkaan vivahtava (kuva vääristynyt) teepaita lähti myös mukaan. Vilan teepparit on tarpeeksi pitkiä, hyvin istuvia ja ainakin minulle ihan nappi silmään valintoja, joten ostan oikeastaan myös teepaitani nykyisin täältä. Kivoja värejä on aika paljon saatavilla.
 Mutta sitten löytyi jotain, mikä on ollut hakusessa: Musta kynähame! Jee. Kuitenkin jostain käsittämättömästä syystä asuntomme syö mustia kynähameita ja niinpä tämä kyseinen yksilö hukkui jo ennen kuin ehdin laittaa sen ekaa kertaa päälle. En ymmärrä, mihin se on mukamas kadonnut... Ehkäpä jätin sen Kajaaniin... Tämä on jo TOINEN musta kynähame, joka on kadonnut minulta. Ilmeisesti universumi yrittää kertoa minulle, että älä käytä näitä... Mutkun ne on niin käteviä ihan kaiken kanssa!
Lopulta ostoslistalla oli myös sukkiksia. Vilasta näköjään ostan lähinnä siis alaosia ja teepaitoja. Ihan perusvaatteita siis. Oon tosi huono käyttämään jotain paitapuseroita. Ne ei istu mulle sitten ikinä. Joten mennään teeppareilla ja farkuilla. Onneks mä en ookaan mikään professori, joten tällaiselle perustutkijalle nää riittää vallan mainiosti.

I shopped at Vila, my favourite clothing store in Jyväskylä. This time it was a pair of jeans, a black pencil skirt, t-shirt and some tights. This is really a reliable shop for me - always good quality, even though confidence is not for sale there... Now if I could only remember into which black hole did my pencil skirt disapear... Only the second one now to go missing in my home. Does my house eat pencil skirts???

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Like in Facebook

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...