keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

Punaisella matolla

Jos jollekulle ei ole vielä tullut selväksi - olen Oscar-gaalan fani. Olkoonkin amerikkalaista hömppää, mutta tää on just mun hömppää... Saa kattoa ihania pukuja ja huikeita leffoja. Siispä ajattelin käydä läpi tän vuoden red carpetin mekkoja mun näkökulmasta. Kaikki kuvat lainattu, useimmat Getty Imagesista.
Valkoinen ja musta oli tänä vuonna in niin kuin nyt muotia seuraavat tietävätkin... Kyllä olisi moni kelvannut häämekoksi asti. Anne Hathawayn tyyli ei ole minun tyylini - se oli liian klassinen ja Audrie Hepburn, hänelle se sopii, mutta ei ollut suosikkini. Joku twitterissä oli kommentoinut, että Charlize Theron oli tappanut Stormtrooperin, josta hänen mekkonsa oli veivattu esiin... Joo liian PLASTIC!
 Helena Bonham-Carter oli sen sijaan muovannut mustavalkotyylistä juuri itselleen sopivan mekon, tää oli mun mielestäni ihana: (ja huomatkaa hyvät hiukset!)
Twilight stara Kristen Stewart sen sijaan oli tyllillään yrittänyt hieman samaa jujua kun mun häämekossa - harmi vaan, että loppumekko näyttää kulahtaneelta vessapaperirullalta... Joo ei kuulunut suosikkeihin.
 Dislikeen meni myös tämä liian matala kaula-aukkoinen musta:
Ja tämä tissittömän naisen blue velvet unelma:
 Bling blinghän on tänä keväänä myös kovasti in, mutta Naomi Watts menee liian kyporgiksi minusta...
 Ja Jennifer... No, ei tarvii näyttää hyvältä jos on Affleck käsipuolessa.
Armygreenkin on in... Mut rajansa kullakin. Tässä todellinen 'tissit säkissä' luomus:
Kauheimman puvun titteli menee multa kyllä tälle: Mun mielestä toi yläosa on vaan mauton ja joo on kuva kattoo puolialastomia naisia, mut sitä voi tehdä muuallakin kuin oscareissa. Niinpä sanon nou-nou tälle...
 Yleensä tyylikäs Nicole Kidman ei minua myöskään säväyttänyt. Vähän kuin olis Leo tippunut rinnuksille...
 Reese Witterspoon oli menossa oikeaan suuntaan, mutta tissiosa oli liian alusvaatemainen mun makuun (Vaikka myönnettäköön, että positiivinen osa tässä on illuusio, jonka aiheuttavat noi mustat kohdat.. Tässä tykkäsin laahuksesta:
 Mut mun suosikkeja oli kuitenkin nää: Mustavalkoinen ja upea leikkaus, kerrankin jotain muuta kuin ihan perus:
 Ja Jennifer Aniston, et ehkä oo mun lempparinäyttelijä, mutta never underestimate the power of a red dress. Tykkään tän hulmuavasta helmasta. Kaiken kaikkiaan kympppi!
This year's Oscar red carpet was mainly black and white, but there was some exceptions. There was a lot of 'misses', but a few jewels as well, mainly the two last pictures plus Amy Adams. I still think that if I'm ever in the oscars, I'll be wearing Great Zigfield's...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Like in Facebook

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...