torstai 4. huhtikuuta 2013

Normireeneissä

Oon nautiskellut Suomesta ja Euroopasta, kun ollaan tänne palailtu. Yks parhaita asioita kotielämässä on reenit.
Oon ottanut poikaa mukaan siitä lähtien kun hän on ollut kaksikuinen ja hän lähtee mielellään mukaan, koska tatamin reunalla saa pelata palloa. Nyt kohta kahden vuoden iässä hän on selvästi alkanut kiinnostua enemmän siitä, miten me reenaamme. Illalla hän sitten kokeilee oppimaansa isiin. Hänellä on jokailtainen kempodemonstraatio, jossa hän tekee gasshon, laittaa kädet nyrkkiin, tekee kungfumaisia liikkeitä, heittäytyy lattialle ja huutaa kiaita. Ja Ai että äiti on niin ylpeä! Joku muu varmaankin olisi, että kamalaa, mun lapsi tappelee, mutta minä olen oikein ylpeä pikkukempolaisestani.


Ja kun poika kulkee mukana niin äitikin pääsee reeneihin. Sehän tässä on tausta-ajatuksena tietenkin.

Meillä on Jyväskylässä tällä hetkellä vieraana saksalainen Lars, joka käy kaikissa harjoituksissa. Tulee mieleen omat kulta-ajat kun sellainen panostaminen oli vielä mahdollista


One of the best things of my home coming has been regular trainings. It's been plisful to be able to go to train and my son has often come along. He can do gasshorei now and rolling around and often at nights he gives the shorinji kempo demonstration to whoever is willing to listen. Mommy is very proud of course. Currently I am not training for a test nor for an embu - but it's nice to have a looser period in one's training.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Like in Facebook

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...