perjantai 5. huhtikuuta 2013

Vohveleita ja punaisia kattoja

Pari viikkoa sitten olin kolme päivää Brysselissä. Kerroinkin asiasta jo, mutta kuvia jäi vielä varastoon, joten tässäpä tulee elämää työmatkan sivussa Brysselissä, vol.2.
Tältä näytti mun illallinen yhtenä päivänä. Oliiveja, juustoo, salamia ja leipää. Tartteeks elämässä muutakin syödä. Olipas hyvää. Mun ehdoton heikkous on oliivit ja juustot.
Rakastan näitä Keski-Euroopan mukulakivikatuja. Niissä on sitä jotain tunnelmaa. Vielä parempi olisi, jos olisi hieman lämpimämpi ilma.
Aina yhtä mielenkiintoista nähdä mitä saa jos tilaa Cosmopolitanin;)
Mun partsilta näkyi tällaiset maisemat aamulla. Kyllä kelpaa. Hotelli oli muuten Queen Anne, joka sijaitsee aika lähellä keskustaa, ehkä kolme korttelia Grande Placelle.
Kolmen tähdän hotelli, jossa oon ollut ennenkin. Ei mikään maailmanluokan hienoin, mutta aamiainen on hyvä ja hinta kohtuullinen. Lisäksi nykyään sen edessä ei enää partioi edes ilotyttöjä aamuisin, niin kuin vielä 4v sitten. (Huomaa että oli mun pomon löytämä paikka)
Suurelta osin mun aika brysselissä näytti tältä:
Mutta sentään pääsin livahtamaan yhtenä iltana vaihtamaan parempaan. Tämä Kiinassa teetetty mekko + jakku on ollut kovasti käytössä tänä keväänä.
Ohitettiin iltakävelyllä paikallinen sateenkaarikatu.
 Ja kas sieltä löytyi heti seuraa.
 Minun seurueeni oli kuitenkin enemmän kiinnostunut suklaakaupoista.
 Ja tietty tästä putiikista... Sanoinkin, että miespuoliset kolleegani juoksevat Desigualissa ostamassa vaimoilleen ja tyttöystävilleen tuliaisia. Mulle riittää tax free, josta kaapataan mukaan litra Bombay Safirea. Toimii joka kerta, ihan ku taika.
 Kun kerran Belgiassa oltiin niin pitihän niitä vohveleita syödä.
 Päälisvaihtoehtoja olisi ollut hirmuisesti. Tein itse sen virheen, että otin mansikoita ja sitten seuraavana aamuna kiroilin.
 Nämä Euron vohvelit saa aivan Brysselin ykkösnähtävyyden vierestä, joka ei varmaan isompia esittelyitä kaipaa. Pieni mitätön mies, joka usein pukeutuu mitä oudompiin kuteisiin. Ei kuulu mun suosikkinähtävyyksiin Euroopassa, mut oli taas meidän sakissa joku, joka ei sen pissiä ollut vielä nähnyt.
 Kohtalokkaat mansikat.
 Olis vaan pitänyt pidättäytyä Nutellassa...
Few weeks ago I went to Brussels on work, but of course you can always fit in some extra curricula activities which in Brussels are 1) Waffles, 2) Coctails, 3) Manneken Pis, 4) Shopping (for Chocolate or Desigual)... Not bad for two nights in the EU Capital. I even had time to see my very favourite girl;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Like in Facebook

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...