sunnuntai 5. elokuuta 2012

Terassin kalusteet

Olen pidemmän aikaa jo miettinyt terassille vähän lisää kalusteita. Sukulaisteni ja mieheni mielestä olen aivan hullu, koska 'meillä on jo ruokapöytä ja tuolit'. Noh, ne ovat sedältä lainassa olevat valkoiset muoviviritelmät... Ja minä kun haluaisin jotkut kivat. Olen miettinyt erityyppisiä vaihtoehtoja, mikä olisi mukavin - haluaisin toisaalta valkoiset, koska meillä on muuten niin tummaa. Toisaalta haluaisin kokoontaitettavat, koska ne saisi sitten talveksi syrjään helpolla. Toisaalta haluaisin, että ne kestäisivät painavimpia sukulaisiakin... Vaikea kombinaatio.



Citymarketissa oli himoitsemiani ohjaajan tuoleja alennuksessa 10eur/kpl, mutta valitettavasti en ole varma siitä, ovatko ne sittenkään sellaiset, kun haluaisisin. Ehkä jos jaksaisin maalata ne valkoiseksi niin joo... Mutta sitten löysin elämäni terassituolit - voi että olivat täydelliset! Tadaa...


Rautaa ja kaunista. Ainoa juttu niissä oli tietysti hinta, jotain parin sadan euron paikkeilla per tuoli... Miten aina löydänkin jotain niin ihanaa kalliilla... Joo, ne ei ole valkoiset, eikä maailman käytännöllisimmät pinota, mutta ah ne olivat niin mun makuun...



No mut joo en oo hankkimassa niitä nyt, terassikausi on Suomessa liian lyhyt, jotta oikeasti viitsisin panostaa siihen ihan tonneittain rahaa. Olen ollut tyytyväinen meidän polyrottinkisohvakalustoon, onhan se vähän pieni ja silleen, mutta se on helppo putsata ja vaivaton talvellakin (ainoo, että pakkasilla ei kannata istua) - eli ei tarvii jotain varastoa vaan selviää hengissä meidän katetulla terassilla. Noh, onpa ollut kuitenkin mukava window shoppailla terassille... Mukavaa on myös se, että se on ikuisuusprojekti, joka aina joka vuosi edistyy ihan pikkuisen. Ensi vuonna lapsi toivottavasti on hieman järkevämpi lasiesineiden kanssa - tai no ainakin sit kahden vuoden päästä. Onhan?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Like in Facebook

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...