perjantai 21. joulukuuta 2012

Vain Valkeata Joulua


Seuraa tajunnanvirtapostaus. Varoitus! P:skan netin ansiosta tällä hetkellä kuvien lataaminen on sen verran mahdotonta, että joudutte lueskelemaan vaan pelkkää höpinää.

Niin sitä valkoista joula mielessäin ootan minä vain. Noh, itseasiassa en odota, mutta niin tuolla ulkona vaan sataa lunta! Ja Xi'anissa ei pitänyt sataa kuin kerran vuodessa... Noh, eiköhän oo sulanut jouluun mennessä tai arvelen, et jo huomenna on sulanut, sen verran märältä näyttää. Kylmä on, hyh hyh.

Oon muuttanut mun toimiston Pasific Coffeeseen taas, koska oikee toimisto on jääkaappi. Täytyykin tehdä postaus Pasificista, se on varsinainen life line mulle täällä. Tulee mieleen ne ajat, kun olin 15-vuotias ja serkuttareni kanssa hengailtiin kaupungilla koko päivä, ettei tarvinnut olla kotona kuuntelemassa äidin toiveita siivota tai muuta komennusta. Tosin me taidettiin hengailla 'Havenissa' eli paikallisessa korttipelikaupassa eniten. Jokainen tarvii olohuoneita, jotka on kodin ulkopuolella ja Kiinassa tällainen paikka on kyllä jotain todella uskomatonta, koska kaikkialla on niin paljon ihmisiä. Mut mun Pasifikissa tänään - ehkä kaks muuta asiakasta... Johtunee säästä!

No mitä muuta kuuluu? Joulua en oo valmistellut. En ole koristellut. En ole tehnyt suunnitelmia. En ole kuurannut lattioita. Joulu tulee tänne, mutta se on hyvin, hyvin erilainen joulu. Meidän jouluna syödään todennäköisesti Currya ravintolassa ja ehkä käppäillään pagodan ympäri. Noh, jos totta puhutaan niin ostin sentään joulupaperia ja teippiä, jos vaikka olis jotain paketoitavaa jossain vaiheessa. Meinaan käyttää huomisen/lauantain aika visusti joulushoppailuun. Aikeena on löytää jotain äidille, veljelle, pienelle ja isolle. Neljä lahjaa - aika kova tavoite. Suuntana on varmasti muslimikortteli ja sen ihmeet. Mulla on vieläkin yli puolet siitä koluamatta läpi, koska joka kerta jään jumiin niihin feikkilaukkukauppoihin ja sitten poika jo herääkin päikkäreiltään.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Like in Facebook

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...